Sunday, March 15, 2009

DiTaggEd OleH aPIZ

Perghhhhh..aku di tagged oleh apiz..oooo ko nak tahu sepuluh pasal diri ko yek...ok baca baik2..jangan terperasan or terkecik hati yek..sebarang ketidak puasan hati sila ckap depan2..jgn cakap belakang..sebab tu dah dikira mengunpat..Anda tahu apa hukum kita mengumpat...masyaallah..dosa tau.



Cerita pasal apiz



    gambar apiz kat cafe

  1. Masa First aku kenal apiz ni..aku rasa dia ni pndiam je...and bajek macho..hehehehehehe tapi bila dah kenal..masyallah...banyak kepoh mulut dia..mcm bertih goreng daaa

  2. Mohd NorHaffiz Bin Noor Aini adalah seorang manusia yang mempunyai cukup anggota badan (agaknyelah..aku tak tahu bhgian dalam)hehehehehehehe..ada sepasang tangan, ada sepasang kaki, sepasang telinga, 2 mulut (sebab kepoh)

  3. Apa lagi..ermmm..ko seorg yg kacak..(bolehlah...) tapi rupa paras tak mnjadi ukuran.

  4. Tapi sebanyak2 kelemahan ada je kelebihan...apiz ni slalu wat perancangan masa depan..serius tak tipu..

  5. apiz ni kadang2 emosi...sensitif..kalau dia jeling mcm nak juling biji mata dia

  6. Rajin...klau keje lmbat dialah org paling gabra diantara group member yang lain

  7. Apiz takut naik space shot kat genting...

  8. Suka dengar lagu jiwang karat marat..hehehehehehehe

  9. Suka kat siti nurhaliza sampai siap wat koleksi gmbar siti..aku yang pompuan ni pun tak minat siti tahap gaban

  10. Dia dah gatal nak kawin....

10 perkara tentang aku plak:

simple je:

  1. Aku seorang yang boleh dikatakan hepi go lucky..tapi sbgai seorng manusia..emosi kita tak sempurna..kadang2 aku sensitif.
  2. Aku suka makan..tengoklah badan macam mana..hhehehehe
  3. Aku suka ramai kawan..and seriusly..aku akan raa lonely bila takde kawan.
  4. Aku anak sulung dari 4 orang adik bradik..aku aaong..bawah aku angah--->aban--->adik
  5. Lagi apa yek..aku suka baca novel..kalau bli novel aku ske pilih novel yang boleh eat airmata aku meleleh..camtu jg crita..hahahahaah
  6. Aku suka seorng lelaki mcm ayah aku...tegas and boleh jaga diri aku n keluarga..yang penting pndai mengurus diri n masa.
  7. Aku manusia yang tak suka orang yg bermuka2..lidah bercabang and seangkatan dgnnya..xsukeeeeeeeee
  8. Ermm.kalau korang nak tahu..aku pndai masak...eheeeemmmm..promote diri plak
  9. Aku x terfikir nak cari pkwe lagi..sebb aku sdar siapa diri aku..mennti seseorg yg boleh trima kelemhan diri aku.
  10. Hidup aku kadang kala ceria..kadang kala sedih...tpi almost of them is happinessssssss....

okeszz...its all about me

4 comments:

  1. haha!
    antara byk2..no 3 yg btol!
    btol..btol..btol..bak kate ipin..hehe
    ape pn,THANKS diana!=)

    ReplyDelete
  2. jap2,comey plak gmbo aku kt atas nih!
    seyes xtipu..percaye la..lalalalala

    ReplyDelete
  3. perassssssssssssaannnnyyyyyeeeeeeeeeeeeeeeeee......

    ReplyDelete
  4. r..cmne korng main tagged ni??!!

    ReplyDelete