Saturday, March 21, 2009

HUhhhhH....!!!!!!

Assalamualaikum...


Dah lama aku tak tulis blog..hari ni aku ada kesempatan nak tulis...minggu ni adalah minggu yang sukar bagi aku...nak tahu knp? first sekali..PC aku kene virus yang amat durjana sehingga buang aku punye file word..dan merosakkan system aku..aku aku pun pegi hupdate kan antivirus..kebetulan masa tu nak kene hantar report osha..perghh..aku pun pulun ngadap komputer kat library sampai pkul 2 ptg. tup..tup..dpat tahu POSTPONE PRESENTATION NEXT WEEK...ppppeeerghhhh...
Malamnye plak aku sambunglah keje aku nak wat slide presentation Business...tpi disebabkan competitior aku masuk blik aku pun menyetop kan keje aku and tutup pc..tpi bila aku nak on blik...pc aku tak boleh nak masuk window...pergh..masalah lagi..aku yg dah tak boleh tahan..menagislah..membayangkan keje yang menimbun..nak pinjam orang pnye laptop..dorg pun ada keje lain nak buat..aku yg mmg down giler ar masa tu..xtahu nak ngadu kat sape...
Hari khamis plak adalah 1 tamparan yg hebat bagi aku..tpi aku mlas dah nak cerita sebb wat sakit hati je.

No comments:

Post a Comment